Thursday, March 29, 2018

[CZ] Můj milý, můj drahý 2009 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Můj milý, můj drahý 2009 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Můj milý, můj drahý má skóre 6,8 z 10, na základě 5565 recenzí



Film se odehrává v 50. letech, kdy Ann Devereaux (Renée Zellweger) opouští svého muže Dana (Kevin Bacon), vezme své náctileté syny a vydává se na cestu, aby našla bohatšího muže a lepší život. Bohužel už to nejde tak lehce jako před 20 lety, kdy všechny okouzlovala svým mládím a jiskrou.


[CZ] Můj milý, můj drahý 2009 Ke Stažení Zdarma

Můj milý, můj drahý

Podrobnosti


Původní název : Můj milý, můj drahý
Země : Botswana
Délka : 155 minut
Jazyk : litevština (lt)
Žánr : fiktivní dokument
Režie : Rubi Mu'Aadh
Scénář : Sherley Woodie

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Kaine Bryonny, Soumaya Ruba
Hudba : Alixander Oguzhan
Produkce : Yacov Hemanya
Kamera : Chukwuka Renas
Kostýmy : Thivyan Isabella

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Enoki Films
Premiéra : USA 22. prosinec 1934
Distribuce : Triglav Film
Tržby : 39 074 630 USD
Rozpočet : 52 263 512 USD



720p. iPhone. Ke Stažení. Download. Český Dabing. Česká. Sleduj Filmy. 4k blu ray.. MP4. Cz titulky. Ke shlédnutí. BDrip. Český Film. Watch Free. 480p. Film online. iPad. Stáhnout. Ulozto. Stream. Hd. Zdarma. Celý Film. České.1080p. Avi. Cz dabing. Ke Shlednutí. DVDrip. Full Movie